Rabu, 12 Disember 2012

Kesepian without friend ~

Done ! da masok 9 bulan aku xmengupdate blog nie ~ !

ganjil kan bile aku bg tajok kesepian without friend ~! ??
kawan baik aku ataupon dikenali sebagai Muhammad Fakhrurrazi dah nk balik POLITEKNIK esok 13/12/2012 ~! BUT  malam nie aku nk jmpe die jap before die balik poli .~
syuk pulak
da start praktikal kat segamat ~ wan da balik poli jgk ~
oke aku nk mule kan apa yang aku nk ckp kat korang ~! sumpah aku rase sunyi lagi ~ first aku nk bgathu kat korang , sorry la selama korang ada kat pontian aku ada buat salah ke , apa ke dengan korang . jgn amek hati k .aku banyak2x mintak maaf kat korang , tulus dari hati aku . aku banyk buat salah dengan member yang paling rapat dengan aku iaitu , RAZI , wei beb sorry la kalau aku da banyk sngt buat salah dengan kau . sepanjang kau praktikal kat jaybee nie , aku terlalu push kau , nak pegi nie nak pegi tue , kau xbanyak membantah , kau ikot jer apa aku nak , aku tahu aku banyk susahkan kau , kau penat , kau letih kau demam , kau bz  , tp aku respect kau sangat la beb , sbb kau xpenah bt aku hampe dengan jawapan kau tiap2 kali bile aku ajak lepak same2 ~ aku manusie biase yg banyk melakukan kesilapan kan ?? if one day aku da xde dengan korang lg , aku harap korang xlah lupekan moment2 kite susah dan senang ! razi kau sabar gile kan dengan perangai aku ~ ? kau maseh nk kawan dengan aku walaupon aku selalu tuduh kau bukan2 , suke marah2 kau , SERIES dalam banyak2 member kau memang pandai amek hati aku kalau aku marah dengan kau . ~ . kau member yang terbaik la beb .. gud luck la kalau kau da smbung stdy . belajr rajen2 , hope kau enjoy la kat sane ~ :) syuk , Wan ,Ejul , Faez , . korang jgk mcm razi jgk . aku respect korang la , .

pesanan aku untuk korang ~ kalau aku berubah satu hari nanti bile korang xder
aku harap korang tegur aku dengan nasehat ~
tp aku cume nak korang tahu ! " AKU PALING SAYANG DENGAN MEMBER AKU YANG PAHAM DIRI AKU :'( ""  walaupun korang benci aku . kalau korang nak lupe kan aku , aku terime . tp aku maseh ada kalau korang ingt aku lagi . assalammualaikom . BUBYE ~

1 ulasan:

  1. Ending dye sdey roy.. Stu pghayatan crita yg amat baik.. Dah lma do ak xngis..haha

    BalasPadam